頒獎人:小白老師(第3期主角)

受獎人:朵拉公主

獻唱歌曲:光榮(原唱:潘瑋柏)


【光榮】

誒~這是我的光榮時刻 準備好了沒
手伸起來 一起追求光榮
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 勝負操之在我
最強勢的作風 終點前我絕不放手
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 成敗盡其全在於我 為榮耀賭上所有
傷口燒痛如火 汗水淋漓淹沒
希望太沉重 只有我才能夠
用肯定句說出要成功 定義了目標的戰鬥
不斷倒數的時鐘 計時著我的命運
會是前進或是後退 I NEVER I NEVER LET GO
沾滿泥土的臉孔 注視著瞬息萬變的孔
I NEVER EVER LOSE FOREVER OME ON
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 勝負操之在我
最強勢的作風 終點前我絕不放手
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 成敗盡其全在於我 為榮耀賭上所有

不斷倒數的時鐘 計時著我的命運
會是前進或後退 I NEVER I NEVER LET GO
緊握住拳頭的我 一開始就沒權利回頭 ALL U GOTTA KNOW
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 勝負操之在我
最強勢的作風 終點前我絕不放手
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 成敗盡其全在於我 為榮耀執著

英文Rap

Stand back cause it's victory time
You'd be searching for the boy but the boys are mine
Wipe the sweat off your face, try to make it so hate
You're going crazy in this space
You know it's all about fate
Why you keep talking smack when you're losing the say
If you wanna know my name you better study your facts
You better get this right in your freaking life
You're gonna spoil here at the party cause we be poppin'tonight c'mon




衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 勝負操之在我
最強勢的作風 終點前我絕不放手
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 成敗盡其全在於我 為榮耀執著
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 騰負操之在我 最強勢的作風
No No No No~~
衝不衝 追求我的光榮
懂不懂 成敗盡其全在於我 為榮耀賭上所有

arrow
arrow
    全站熱搜

    台南BCL社青團契 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()